24.06.2013

Children photography Wellingborough - Infant session {Julia}

Julia to słodziutka mała istotka, która w dniu sesji miała miesiąc.
Mało spała, ale jak widać udało mi się parę ujec zrobić.
Bardzo dziękuje Jej rodzicom za zaufanie i mam nadzieje, ze sprawiłam Wam tą  sesją  
wspaniałą  pamiątkę .














Serdecznie zapraszam na sesje zdjęciowe :)






16.06.2013

Children photography in Wellingborough - Sneak Peek infant sesion {Julia}

 Bardzo się ciesze, ze wreszcie mam okazje przedstawić Wam ślimaczka, a w nim słodka mala Julie .
W chwili obecnej pracuje nad sesja tej malutkiej uroczej istotki.

Mam prosbe do wszystkich osób wybierających się na sesje noworodkowe.
Najlepszy czas na taka sesje to zaledwie te 2 pierwsze tyg życia maluszka, dlatego, ze wtedy maleństwo spokojnie sobie spi, jest łatwiejszy do ulozenia w pewnych pozycjach.
Pozniej dziecko się juz "prostuje". Po 4 tyg. moga nastapic kolki, wiec juz maluszek nie jest taki spokojniejszy. Przez ból brzuszka, często się rozbudza i ze zmęczenia ponownie placze, wtedy sesja nie przebiega juz tak sprawnie jak we wczesniejszym okresie.
Oczywiście zachęcam i na pozniejsze sesje juz niemowlęce, zawsze będzie to wspaniała pamiątka na lata :)
Serdecznie zapraszam :)


14.06.2013

Family, children photography Wellingborough - family outdoor session {Nela & Maja and parents}

Te zdjecia zrobilam niedawno. Akurat byl Dzien Matki.
Piekna rodzinka spotkala sie ze mna. Dziewczynki Nela i Maja, bardzo fajnie zachwowywaly sie przed obiektywem, a rodzice ? Wspaniala para, oby wiecej takich rodzin :)


08.06.2013

Children , family photography Wellingborough - Birthday Party Oliwier

Oliwier dzis skonczyl 6 lat :)
To bylo fajne popołudnie spędzone w przemiłym gronie... Jest oczywiście więcej ujęc, ale to niech juz pozostanie tajemnica...
Serdecznie dziękuje w imieniu solenizanta za wspaniala zabawę :)

03.06.2013

Children portrait Wellingborough - {Maja}

Ta mala słodka dziewczynka ma na imię Maja.
Stanela przed moim obiektywem wraz ze swoja młodsza siostrzyczka i rodzicami.
To bylo fantastyczne spotkanie i kolejna dla mnie mozliwosc uwiecznienia chwil dla innych.
Bardzo mi milo, ze sesja się odbyła, ponieważ planowana byla juz od dluzszego czasu :)
Dziękuje za zaufanie jakim mnie obdarzyliście.