30.01.2014

Sneak Peak maternity session ~ Ola

Juz dawno nie goscil u mnie taki uroczy brzuszek  :) Juz niedlugo wyjdzie z niego slodka mala kruszynka.
Zycze mamusi Oli szybkiego porodu :) trzymam kciuki za Was obie dziewczyny :)

14.01.2014

Portrait and family photographer Wellingborough ~ Alicja

Ta sesja odbyla sie juz bardzo dawno temu, ale postanowilam znowu do niej wrocic.
Alicja rowniez kocha fotografie, a szczegolnie lubi stac po tej samej stronie obiektywu co i ja. W trakcie naszego spotkania i pogaduch oczywiscie nie moglo sie obyc bez wspolnego fotografowania...

Poniewaz moge opublikowac pare kadrow, wiec prosze, Ala i jej slodziaki moim okiem:












09.01.2014

Valentine's Day by Anna Grucela photography - photographer Wellingborough - offer

Anna Grucela photography invites you on Valentine's Day in the outdoors.
 The offer is valid until 10.02.2014. 
£35 for 5 printed pictures, with the possibility to buy additional shots . 
Session location in Wellingborough. 
Deadline set privately. 
Contact : annpol7@wp.pl or FB

06.01.2014

Newborn session Hania - photography Wellingborough

Serdecznie zapraszam na wpis z malenka Hania.
Uwielbiam fotografowac takie maluszki, sa slodkie i takie niewinne :)
Zapraszam na sesje noworodkowe, jak widac na zdjeciach ponizej, na sesji  jest bezpiecznie.
Malenstwo szybko rosnie i zmienia sie, a zdjecia pozostana na zawsze wspaniala pamiatka.
Najlepszy czas na taka sesje to te wlasnie pierwsze 2 tyg zycia, pozniej tez jest oczywiscie mozliwosc zrobienia zdjec, ale w tych pierwszych dniach dziecko sobie spi, jeszcze za wczesnie na kolki, a tym samym malenstwo jest spokojniejsze. 
Wiecej zdjec z najmlodszymi znajdziesz ponizej etykieta : newborn lub fb
Jesli masz ochote, zebym uwiecznila te chwile, napisz do mnie. 





03.01.2014

Children photography Wellingborough - mini sessions

Zapraszam na mini sesje z okazji zblizajacego sie Dnia babci i dziadka. 
W chwili obecnej pozostaly dwa wolne terminy 5 i 11 stycznia, po wiecej informacji zapraszam do wiadomosci prywatnej. Zapraszam