7.04.2014

Portrait session ~ self portrait

Tutaj na blogu to chyba pierwsza moja publikacja siebie. Taka wlasnie jestem , jak na tych zdjeciach, jak ktos sadzil, ze jest inaczej, to znaczy, ze mnie nie zna... badz nie znal.
Dlugo sie zmierzalam z myslami, czy pokazac sie z tej strony, ale co mi tam, odkrywam przed Wami swoje drugie oblicze. Na co dzien nie eksponuje swojej kobiecosci, zwykle trampki na nogach, jakas bluza i dzinsy, ktore w domu zamieniam na getry, badz dresy, ale nie zapomnialam, ze jestem kobieta, juz prawie  40 letnia :) I ciesze sie, ze zrobilam sobie taka sesje, oczywiscie Wam, moje drogie panie, kolezanki rowniez bardzo polecam :)

A sesje wykonalam, tak poprostu, za pomoca statywu i pilota do samowyzwalacza :) Pozdrawiam i zapraszam przed moj obiektyw.
Anna Grucela

Brak komentarzy: