3.10.2014

Klara z rodzicami

 Mam to szczescie, ze spotykam ostatnio na swojej drodze samych wspanialych ludzi, co mnie ogromnie cieszy. Sesja odbyla sie w domowym zaciszu i dla mniejszego stresu w warunkach malutkiej Klary.
Klara ma 10 miesiecy, ale pozowala jak prawdziwa modeleczka. To bylo bardzo mile i udane spotkanie :)
Oto pare ujec z tej sesji, reszta pozostanie pamiatka dla rodzicow tej malutkiej istotki :)
Serdecznie dziekuje za zaufanie jakim mnie obdarzyliscie.

Oczywiscie ujec jest wiecej, a w pakieciku rodzice dostali, albumik harmonijkowy recznie robiony i wydruki zdjec oraz plyte w oryginalnym przeze mnie wykonanym opakowaniu. A w zamian dostalam przepiekne podziekowanie od rodzicow, co mnie ogromnie cieszy i oczywiscie uskrzydla :)
Dziekuje raz jeszcze moi mili i niech to pozostanie dla Was wspaniala pamiatka :)

Brak komentarzy: