4.10.2014

Sesja w plenerze

To bylo kolejne mile spotkanie i wyzwanie jak dla mnie.... nie zawsze zdarza mi sie fotografowac liczniejsza grupe osob, tym razem mialam do fotografowania dwie rodziny, przyjaciol.
Sesja byla wygrana z okazji dnia rodziny w Polskiej Szkole Sobotniej. I tu serdecznie dziekuje rowniez szkole za pamiec o mnie :)
 Oczywiscie ujec bylo sporo, tym bardziej , ze przed obiektywem stanelo w sumie 9 osob. Ciesze sie, ze wszystkie kadry spodobaly sie moim sympatycznym znajomym :)
A tu taka mala namiastka tego co bylo, bo dzialo sie i to wiele. Ciesze sie, ze mialam okazje Was poznac i dziekuje za mile popoludnie :) A jesli Wam malo kadrow to pare jeszcze zobaczyc mozecie tutaj :)

zaproszenie ~ wykupione przez PSS (Polska Szkola Sobotnia) :
a w sklad pakietu , ktory otrzymaly ode mnie obie rodziny wchodzily:
wydruki 13x18 i  plyty CD 

Pozdrawiam Was moi mili :)


A jeszcze jedno, jesli podobaja Ci sie moje zdjecia i patrzenie moim okiem , zapraszam serdecznie na sesje jesienne w plenerze, to moj zywiol... w chwili obecnej 11 pazdziernika jest specjalna promocja dla moich klientow, zapraszam na FB  

Brak komentarzy: