23.03.2016

Sophie newborn session

 Sophie w dniu sesji miała 4 tygodnie. Sesja odbyła się już jakiś czas temu, ale dopiero nadrobiłam zaległości. Słodka mała kruszynka wraz  z siostrzyczką Julią , którą kiedyś juz też miałam okazje fotografować :) Tutaj wpis (zdjęcia z 2013 r.) Serdecznie dziękuję za uznanie i powrót  oraz za wszelką pomoc w trakcie sesji :)

W ofercie również mam sesje Lifestyle.
Sesje Lifestyle, to styl fotografii reportazowej, dokumentalnej , tutaj więcej o takiej sesji i moje patrzenie obiektywem:) Chciałabym zaprosić  rodzinki, które mają małe dzieci, te najmłodsze i takie niesmiałe dwu-trzy latki :)  Sesja odbywa się w Waszym domu, dzieci czują sie bardziej komfortowo, bo u siebie :)
To alternatywa na młodsze dzieci, które nie czują się pewnie w innym miejscu . 
To również propozycja dla mam w ciąży, które nie chca zdjęć na tle, a wolą zdjęcia bardziej naturalne :)

Chciałabym również nadmienić, że do końca kwietnia na taką sesję jest promocyjna cena, jedyny warunek, żeby skorzystać z promocyjnej ceny, to zgoda na publikacje . 


Jeszcze jedna propozycja, w zakładce voucher sa vouchery na sesje . To moja kolejna oferta na sesje w formie prezentu :)
Serdecznie zapraszam przed mój obiektyw :)
 

Brak komentarzy: